Reklamačný poriadok

Záruka a reklamácie


SecurStar Slovakia s.r.o. poskytuje záruku 24 mesiacov na nepotravinový tovar ( Kávovary a príslušenstvo ) spotrebiteľom. Záručná doba na nepotravinový tovar (kávovary a príslušenstvo) zakúpené právnickou či fyzickou osobou - teda podnikateľom, je 12 mesiacov.

Potraviny (produkty kávy resp. iné produkty, ktoré možno považovať za potraviny) je možné reklamovať v rámci termínu určeného ako dátum spotreby. Ak je na výrobku uvedené, že sa má výrobok skonzumovať najneskôr do termínu od jeho otvorenia napr. narušenia obalu, tovar nie je možné reklamovať ak došlo k uplynutiu danej doby. Zákazník je povinný v takom prípade riadne preukázať kedy došlo k narušeniu obalu, ak to nesplní, má sa za to, že obal bol narušený momentom prevzatia tovaru.

Reklamovať je možné len tovar zakúpený a úplne zaplatený u Predávajúceho na e-shope www.amoredicaffe.sk alebo priamo na odbernom mieste.

Pri uplatnení reklamácie je Kupujúci povinný doručiť reklamovaný tovar na adresu:
SecurStar Slovakia s.r.o., Černyševského 10, 851 01 Bratislava, Slovensko


Tovar doručte vyčistený, mechanicky nepoškodený vrátane originálu pokladničného dokladu alebo faktúry. Ak reklamovaný Tovar zasielate poštou, odporúčame Vám ho zabaliť, tak aby sa počas prepravy nepoškodil a zároveň si ho poistiť.

Predávajúci rozhodne o reklamácii bežne do 30 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má kupujúci právo od zmluvy odstúpiť, alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.

Všetky právom uplatnené záručné opravy sú bezplatné vrátane nákladov na doručenie opraveného tovaru Kupujúcemu.

Reklamačný protokol

Žiadna položka