Doprava a platba

1. SPÔSOB PLATBY

Zákazník má možnosť vybrať si  z nasledovných spôsobov platby :

      - Platbu máme okamžite na účte a vieme bezodkladne vybaviť objednávku. Zákaznik neplatí žiadne poplatky naviac.

      - Platbu obdržíme v priebehu dňa a následne Vám zašleme tovar. Tento spôsob platby je pre zákazníka zdarma.

      kontaktné údaje na spoločnost ComGate Payments, a.s. ,pre prípadné reklamácie alebo otázky k platbám:
      ComGate Payments, a.s.
      Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
      E-mail: platby-podpora@comgate.cz
      Tel: +420 228 224 267
    

  • platba bankovým prevodom  na účet /platba bude uskutočnená pred doručením tovaru/

    - Zákazník na  účet :

    SK46 7500 0000 0040 2766 2512 

    prevedie, alebo vloží sumu v plnej výške hodnoty objednávky. Pri tomto spôsobe úhrady sa môže predĺžiť dodanie tovaru v závislosti na dobe, počas ktorej budú peniaze pripísané na náš účet

           Tento spôsob platby je ZDARMA

  • platba v hotovosti pri doručení na DOBIERKU /platba kuriérovi spoločnosti GLS s.r.o., alebo DPD/

    - Zákazník zaplatí kuriérovi GLS/DPD  hotovosťou za doručovaný tovar  .

    K celkovej sume objednávky pripočítavame za tento spôsob platby 1,00,-€ s DPH

  • platba kreditnou kartou pri doručení na DOBIERKU /platba kuriérovi spoločnosti GLS s.r.o. alebo DPD/

    - Zákazník zaplatí kuriérovi GLS/DPD kreditnou kartou za doručovaný tovar                                                                                                                                                                                                                                                                K celkovej sume objednávky pripočítavame za tento spôsob platby 1,00,-€ s DPH

Uvedené platobné možnosti sa vzťahujú na platbu objednávok doručovaných na  Slovensko.

Platba objednávok zo zahraničia je možná len Vopred bankovým prevodom, po dohode predávajúceho so Zákazníkom /o cene a spôsobe doručenia/.

 

2. DODACIE PODMIENKY

2.1. Odoslanie (expedovanie) tovaru

Tovar je obvykle  odosielaný  v priebehu 1-5 dní po obdržaní objednávky v závislosti na spôsobe  platby.  V prípade zvolenej platby bankovým prevodom na účet predávajúceho je tovar odoslaný až po pripísaní celej sumy hodnoty objednávky na  účet. Ak nie je tovar na sklade,  informujeme o tejto situácii Zákazníka a postupujeme podľa dohody s ním. Lehota na dodanie tovaru v zmysle zákona je 30 dní.

2.2. Balné

Balné, či manipulačný poplatok  neúčtujeme, bez ohľadu na hodnotu Vašej objednávky, či počet objednaných produktov.

2.3. Spôsob doručenia tovaru: 

  • Kuriérskou spoločnosťou GLS/DPD

    - Tovar bude doručený Zákazníkovi na adresu uvedenú v objednávke KURIÉROM GLS - ako poistený balík. Doba doručenia je nasledujúci pracovný deň  po dni odoslania ak bol tovar objednaný do 10:00 hod. Ak si vyberiete tento spôsob doručenia tovaru, uvádzajte prosím do poznámky čo najpresnejšie miesto doručenia ako aj platný kontakt na mobil.

          K celkovej sume objednávky pripočítavame za DORUČENIE KURIÉRSKOU SPOLOČNOSŤOU GLS/DPD nasledovné prepravné:

                   3,50,-€ pri objednávke do 90,-€ 

                   ZDARMA pri objednávke nad 90,- €  

 

    Uvedené dodacie podmienky sa vzťahujú na dopravu na celom Slovensku okrem vybraných lokalít.

    Rozvoz tovaru zdarma: Ivanka pri Dunaji, Bernolákovo, Zálesie, Most pri Bratislave, Malinovo

    Rozvoz tovaru Bratislava, Stupava zdarma pri objednávke od 50€ s DPH.

    Odoslanie do zahraničia je možné len po dohode predávajúceho so Zákazníkom .

     

    Prevzatie tovaru od prepravcu - od kuriérskej spoločnoasti GLS/DPD


    Zákazník je povinný prekontrolovať a prevziať zásielku iba ak nie je nijako poškodená. Pokiaľ je doručená zásielka poškodená, nepodpisujete doručovateľovi dodací list, kým za jeho prítomnosti neskontrolujete tovar pod obalom!
    V prípade poškodenia výrobku spíšte reklamáciu s doručovateľom a bezodkladne o tejto skutočnosti informujte Prevádzkovateľa. Následne pri riešení reklamácie je Zákazník povinný poskytnúť maximálnu súčinnosť. Nový tovar Vám zašleme spravidla do 7 dní , pokiaľ je na sklade.

    Ak zásielka nebola pri preberaní poškodená, a napriek tomu je po rozbalení tovar poškodený (vnútorné deformácie, pukliny spôsobené nadmerným otrasom), ohláste to ihneď (najneskôr na nasledujúci pracovný deň) príslušnému prepravcovi! Neskôr nebude na reklamáciu braný ohľad. Ďalší postup sa riadi reklamačnými podmienkami príslušného prepravcu: Kuriérskej spoločnosti GLS,alebo DPD, podľa toho ktorý prepravca zabezpečoval prepravu.

    V prípade otázok ohľadom možností platby alebo dopravy nás môžete kontaktovať na tel. čísle  +421 905 262 911, alebo na e-mail: obchod@mokarabiacaffe.sk.